Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 17.07.2020, sygn. 0114-KDIP1-1.4012.278.2020.2.MM, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-1.4012.278.2020.2.MM
Brak obowiązku stosowania mechanizmu podzielonej płatności w przypadku świadczonej przez Wnioskodawcę kompleksowej usługi reklamowej.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900 z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 28 kwietnia 2020 r. (data wpływu 13 maja 2020 r.) uzupełnione pismem Strony z dnia 25 czerwca 2020 r. (data wpływu 30 czerwca 2020 r.) będącego odpowiedzią na wezwanie tut. Organu z dnia 16 czerwca 2020 r. (skutecznie doręczone Stronie w dniu 18 czerwca 2020 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku obowiązku stosowania mechanizmu podzielonej płatności w przypadku świadczonej przez Wnioskodawcę kompleksowej usługi reklamowej - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 13 maja 2020 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku obowiązku stosowania mechanizmu podzielonej płatności w przypadku świadczonej przez Wnioskodawcę kompleksowej usługi reklamowej. Przedmiotowy wniosek został uzupełniony pismem Strony z dnia 25 czerwca 2020 r. (data wpływu 30 czerwca 2020 r.) będącego odpowiedzią na wezwanie tut. Organu z dnia 16 czerwca 2020 r. (skutecznie doręczone Stronie w dniu 18 czerwca 2020 r.) znak 0114-KDIP1-1.4012.278.2020.1.MM.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny oraz zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca jest czynnym zarejestrowanym podatnikiem podatku VAT, prowadzącym działalność w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.
Wnioskodawca w ramach prowadzonej działalności świadczy szeroko rozumiane usługi reklamowe/ marketingowe, w tym m.in.:
- usługi kompleksowej organizacji i obsługi kampanii reklamowych/marketingowych,
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right