Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 15.07.2020, sygn. 0114-KDIP1-1.4012.274.2020.2.MŻ, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-1.4012.274.2020.2.MŻ
W zakresie braku obowiązku stosowania mechanizmu podzielonej płatności.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900 z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 28 kwietnia 2020 r. (data wpływu
14 maja 2020 r.) uzupełnione pismem Strony z dnia 26 czerwca 2020 r. (data wpływu
7 lipca 2020 r. ) będącego odpowiedzią na wezwanie tut. Organu z dnia 19 czerwca 2020 r. (skutecznie doręczone Stronie w dniu 22 czerwca 2020 r. ) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku obowiązku stosowania mechanizmu podzielonej płatności dla świadczonej przez Wnioskodawcę kompleksowej usługi reklamowej jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 14 maja 2020 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku obowiązku stosowania mechanizmu podzielonej płatności dla świadczonej przez Wnioskodawcę kompleksowej usługi reklamowej.
Przedmiotowy Wniosek został uzupełniony pismem Strony z dnia 26 czerwca 2020 r. (data wpływu 7 lipca 2020 r.) będącym odpowiedzią na wezwanie tut. Organu z dnia 2020 r. znak 0114-KDIP1-1.4012.274.2020.1.MŻ.
We wniosku przedstawiono następujący stan fatyczny oraz zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca jest czynnym zarejestrowanym podatnikiem podatku VAT, prowadzącym działalność w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością.
Wnioskodawca w ramach prowadzonej działalności świadczy szeroko rozumiane usługi reklamowe/ marketingowe, w tym m.in.:
- usługi kompleksowej organizacji i obsługi kampanii reklamowych/ marketingowych,
jak również innych akcji promocyjnych/marketingowych/reklamowych (dalej jako: usługi reklamowe).
Wnioskodawca nawiązywał i będzie nawiązywać współpracę z klientami/kontrahentami, w ramach której świadczył i będzie świadczyć usługi reklamowe.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right