Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 18.12.2019, sygn. 0111-KDIB1-3.4010.536.2019.1.BM, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-3.4010.536.2019.1.BM
zakresie czy koszty zakupu surowców i materiałów wykorzystywanych przez Spółkę w procesie tworzenia gier, stanowią koszt kwalifikowany w rozumieniu art. 18d ust. 2 pkt 2 ustawy o CIT.
Na podstawie art. 13 § 2a i art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 900, z późn. zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 21 października 2019 r. (data wpływu 24 października 2019 r.) o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych m.in. w zakresie ustalenia, czy koszty zakupu surowców i materiałów wykorzystywanych przez Spółkę w procesie tworzenia gier, stanowią koszt kwalifikowany w rozumieniu art. 18d ust. 2 pkt 2 ustawy o CIT (pytanie oznaczone we wniosku nr 5) jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 24 października 2019 r. wpłynął do tut. Organu wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych m.in. w zakresie ustalenia, czy koszty zakupu surowców i materiałów wykorzystywanych przez Spółkę w procesie tworzenia gier, stanowią koszt kwalifikowany w rozumieniu art. 18d ust. 2 pkt 2 ustawy o CIT.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny/zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca (dalej jako: Wnioskodawca, Spółka) jest osobą prawną z siedzibą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Wnioskodawca podlega w Polsce nieograniczonemu obowiązkowi podatkowemu w podatku dochodowym od osób prawnych.
Spółka powstała w 2019 r. z inicjatywy spółki X będącej jednym z największych producentów gier w Polsce, w ofercie której znaleźć można przede wszystkim fabularne gry planszowe, karciane, bitewne. Ze względów biznesowych podjęto decyzję, by rozdzielić istniejące w ramach X projekty na działalność kolejnych odrębnych spółek. W ramach tych zmian, Wnioskodawca ma zająć się projektami kreatywnymi dotyczącymi produkcji zarówno nowych gier planszowych, jak i niektórych gier planszowych, należących kiedyś do spółki X.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right