Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 12.12.2019, sygn. 0114-KDIP2-2.4010.479.2019.3.PP, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP2-2.4010.479.2019.3.PP
w zakresie obowiązków płatnika w związku z doładowaniem kart pre-paid osobom prawnym prowadzącym działalność gospodarczą w ramach programu wsparcia sprzedaży organizowanego przez Wnioskodawcę
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 11 października 2019 r. (data wpływu 11 października 2019 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie obowiązków płatnika w związku z doładowaniem kart pre-paid osobom prawnym prowadzącym działalność gospodarczą w ramach programu wsparcia sprzedaży organizowanego przez Wnioskodawcę jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 11 października 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie obowiązków płatnika w związku z doładowaniem kart pre-paid osobom prawnym prowadzącym działalność gospodarczą w ramach programu wsparcia sprzedaży organizowanego przez Wnioskodawcę.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
X prowadzi działalność handlową w zakresie hurtowego obrotu artykułami wykończenia pomieszczeń. Kontrahentami Przedsiębiorcy są podmioty prowadzące hurtową sprzedaż produktów, które w dalszej kolejności sprzedają towary na rzecz podmiotów zajmujących się detaliczną sprzedażą, oraz podmioty dokonujące bezpośrednio sprzedaży detalicznej.
W celu zwiększenia i wspierania własnej sprzedaży X zamierza przeprowadzić działania promocyjne i motywacyjne polegające na ogłoszeniu programu wsparcia sprzedaży. Program prowadzony jest w celu nagradzania Uczestników, którzy prowadzą sprzedaż Produktów sygnowanych określoną marką, najaktywniej realizujących sprzedaż Produktów zakupionych od firmy X, a także m.in. wprowadzających nowy asortyment, promujących produkty oraz zapewniających odpowiednią ekspozycję produktów. Przedsiębiorca w celu przeprowadzenia programu wsparcia sprzedaży przygotował odpowiedni regulamin.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right