Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 26.11.2019, sygn. 0114-KDIP1-1.4012.524.2019.1.MMA, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-1.4012.524.2019.1.MMA
Udokumentowanie przyznanej Inwestycji Rynkowej przez Spółkę 1 w formie noty księgowej.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r. poz. 900, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku nadanego dnia 23 września 2019 r. (data wpływu 26 września 2019 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie udokumentowania w formie faktury korygującej przyznanej zaliczki na rabat jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 26 września 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek, o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie udokumentowania w formie faktury korygującej przyznanej zaliczki na rabat.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej: Spółka, Wnioskodawca lub A.) jest członkiem międzynarodowej grupy kapitałowej A. Spółka posiada siedzibę w Polsce i jest czynnym podatnikiem VAT. Przedmiotem działalności Wnioskodawcy jest m.in. dystrybucja towarów poprzez własną sieć dealerską.
W ramach swojej działalności i wspomnianej sieci dealerskiej A. współpracuje z różnymi podmiotami (dalej: Dealer lub Dealerzy), świadczącymi usługi pośrednictwa w zakresie sprzedaży towarów znajdujących się w ofercie A.
Na podstawie zawartych umów A. sprzedaje towary Dealerom, którzy są odpowiedzialni za ich dystrybucję bezpośrednio do klientów. Celem współpracy A. i Dealera jest zwiększenie sprzedaży towarów A., przede wszystkim poprzez dotarcie do jak największego grona klientów, którymi w tym przypadku są prowadzący warsztaty samochodowe. Warunki współpracy pomiędzy Spółką i Dealerem zostały określone w umowie ramowej o współpracy (dalej: Umowa). Dodatkowo, w przypadku Dealerów postrzeganych przez A. jako perspektywicznych z punktu widzenia wzrostu sprzedaży swoich produktów, A. i Dealer mogą zawierać także porozumienia do Umowy (dalej; Porozumienie), które dotyczą sprzedaży produktów A. na rzecz konkretnego klienta (dalej: Klient). Co, istotne. Klient nie jest ani stroną Umowy, ani Porozumienia.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right