Interpretacja indywidualna z dnia 16.10.2019, sygn. 0114-KDIP1-2.4012.381.2019.2.RD, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-2.4012.381.2019.2.RD
zastosowania mechanizmu odwrotnego obciążenia oraz prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900 z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 1 lipca 2019 r. (data wpływu 4 lipca 2019 r.), uzupełnionym w dniu 4 października 2019 r. (data wpływu 10 października 2019 r.) na wezwanie Organu z dnia 27 września 2019 r. (skutecznie doręczone w dniu 4 października 2019 r.), o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zastosowania mechanizmu odwrotnego obciążenia oraz prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 1 lipca 2019 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zastosowania mechanizmu odwrotnego obciążenia oraz prawa do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego.
Wniosek uzupełniony został pismem z dnia 4 października 2019 r. złożonym w dniu 4 października 2019 r. (data wpływu 10 października 2019 r.) będącym odpowiedzią na wezwanie Organu z dnia 27 września 2019 r.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Miasto (Gmina) w ramach umowy partnerskiej z Gminą realizują projekt pod nazwą ().
Przedmiotowy projekt polega na wymianie zestawów kotłowni mieszkańcom (tych którzy zostali zakwalifikowani do projektu - dalej Uczestnicy) Miasta.
Przedmiotowy projekt korzysta z dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa na lata 2014-2020, oś priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, działanie 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, poddziałanie 4.3.1 Ograniczanie zanieczyszczeń powietrza i rozwój mobilności miejskiej, ().