Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 10.09.2019, sygn. 0111-KDIB3-3.4012.254.2019.2.MPU, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB3-3.4012.254.2019.2.MPU
w zakresie możliwości odliczenia podatku VAT od poniesionych wydatków na realizację projektu
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 900 ze zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 1 lipca 2019 r. (data wpływu 9 lipca 2019 r.) uzupełnionym pismem z 23 sierpnia 2019 r. (data wpływu 30 sierpnia 2019 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego, dotyczącej podatku od towarów i usług, w zakresie możliwości odliczenia podatku VAT od poniesionych wydatków na realizację projektu pod nazwą ,,() - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 9 lipca 2019 r. wpłynął do Organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej, dotyczącej podatku od towarów i usług, w zakresie możliwości odliczenia podatku VAT od poniesionych wydatków na realizację projektu pod nazwą ,,(). Ww. wniosek został uzupełniony pismem z 23 sierpnia 2019 r. (data wpływu 30 sierpnia 2019 r.) będącym odpowiedzią na wezwanie Organu z 16 sierpnia 2019 r. znak: 0111-KDIB3-3.4012.254.2019.1.MPU.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca Gmina () (dalej jako: Wnioskodawca lub ,,Gmina) jest zarejestrowanym czynnym podatnikiem podatku VAT. Gmina prowadzi działalność z zakresu: dostarczania wody na terenie gminy (), wynajmu lokali użytkowych i mieszkalnych, dzierżawy gruntów, dostarczania energii cieplnej do budynków mieszkalnych.
W związku z uzyskanymi dochodami oraz ponoszonymi kosztami z tytułu działalności określonej jak wyżej. Gminie przysługuje prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku naliczonego.
Zdarzenie przyszłe:
Realizacja projektu pod nazwą:. ,,().
Zajęcia realizowane w oparciu o utworzony punkt dydaktyczny:
- Organizacja warsztatów/zajęć terenowych skierowanych do dzieci i młodzieży w wieku szkolnym, pn. ,, (), ,,(), ,,(), ,,(), ,,(), ,,(), dzięki, którym uczniowie: będą ćwiczyć segregację odpadów; przyswoją pojęcie recyklingu; dowiedzą się, jakie znaczenia dla środowiska ma segregacja odpadów i ich wtórne wykorzystanie; poznają środowisko życia zwierząt; nauczą się rozpoznawać cechy diagnostyczne danego gatunku; utrwalą wygląd i nazwę leśnych zwierząt udoskonalą spostrzegawczość i ustne formułowanie opisu; dowiedzą się jak należy opiekować się zwierzętami; poznają informacje dotyczące przylotów i odlotów ptaków i czasu ich gniazdowania; poznają zależności pokarmowe w przyrodzie; poznają rodzaje przyrządów pomiarowych; nauczą się odczytywać informacje z przyrządów meteorologicznych; zrozumieją zależność między warunkami i zmieniającymi się porami roku oraz zmianami w środowisku przyrodniczym;
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right