Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 30.08.2019, sygn. 0111-KDIB2-1.4010.244.2019.3.AR, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB2-1.4010.244.2019.3.AR
ustalenia momentu rozpoznania przychodu z tytułu otrzymanych płatności stanowiących rozliczenie zysków wspólnego przedsięwzięcia
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 i art. 14 r ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2019 r., poz. 900 ze zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku wspólnym z 24 maja 2019 r. (data wpływu 31 maja 2019 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie ustalenia momentu rozpoznania przychodu z tytułu otrzymanych płatności stanowiących rozliczenie zysków wspólnego przedsięwzięcia jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 31 maja 2019 r. wpłynął do tut. Organu wniosek wspólny o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie ustalenia momentu rozpoznania przychodu z tytułu otrzymanych płatności stanowiących rozliczenie zysków wspólnego przedsięwzięcia.
We wniosku wspólnym złożonym przez:
Zainteresowanego będącego stroną postępowania:
- A S.A.
oraz
Zainteresowanych niebędących stroną postępowania:
- B sp. z o.o.
- C sp. z o.o.
- D sp. z o.o.
- E sp. z o.o.
- F S.A.
- G S.A.
- H. z o.o.
- I sp. z o.o.
przedstawiono następujący stan faktyczny:
Wnioskodawca jest spółką akcyjną posiadającą siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i będącą polskim rezydentem podatkowym. Spółka wchodzi w skład grupy kapitałowej (dalej: Grupa), która działa w branży komunikacji i marketingu w Internecie. Celem Grupy jest integrowanie oraz zarządzanie wszystkimi kanałami komunikacji marketingowej, czego efektem ma być zwiększanie rentowności przedsiębiorstw będących jej klientami. Grupa kładzie również nacisk na dedykowane narzędzia dla klientów, tworzone w celu zwiększania ich sprzedaży, przy jednoczesnym zmniejszaniu kosztów ich działań marketingowych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right