Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 23.08.2019, sygn. 0113-KDIPT1-1.4012.390.2019.1.MSU, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-1.4012.390.2019.1.MSU
brak prawa do obniżenia podatku należnego o podatek naliczony w związku z realizacją zadania polegającego na utworzeniu pracowni edukacyjnej
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900, z późn. zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 28 czerwca 2019 r. (data wpływu 2 lipca 2019 r.), uzupełnionym pismem z dnia 13 sierpnia 2019 r. (data wpływu 14 sierpnia 2019 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku prawa do obniżenia podatku należnego o podatek naliczony w związku z realizacją zadania polegającego na utworzeniu pracowni edukacyjnej pn. ...-jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 2 lipca 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku prawa do obniżenia podatku należnego o podatek naliczony w związku z realizacją zadania polegającego na utworzeniu pracowni edukacyjnej pn. ..
Przedmiotowy wniosek uzupełniono pismem z dnia 13 sierpnia 2019 r. (data wpływu 14 sierpnia 2019 r.) o doprecyzowanie opisu sprawy.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe (doprecyzowane w uzupełnieniu wniosku).
Powiat - jako beneficjent, składa w roku 2019 wniosek do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w o dofinansowanie w formie dotacji zadania pn.: Nasze ekologiczne pracownie, w ramach konkursu z dziedziny Edukacja Ekologiczna. Planowany termin realizacji zadania od 2 stycznia 2020 r. do 31 sierpnia 2020 r. Zadanie realizowane będzie przez II Liceum Ogólnokształcące im. w , będące jednostką organizacyjną oświatową Powiatu . W ramach zadania utworzona zostanie pracownia edukacyjna pn. .
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right