Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 12.07.2019, sygn. 0112-KDIL4.4012.143.2019.4.JS, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL4.4012.143.2019.4.JS
Prawo do odliczenia podatku naliczonego związanego z zakupem towarów sprzedawanych za symboliczną złotówkę oraz ustalenie podstawy opodatkowania sprzedawanych towarów za symboliczną złotówkę.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 18 marca 2019 r. (data wpływu 27 marca 2019 r.), uzupełnionym pismem z dnia 24 maja 2019 r. (data wpływu 30 maja 2019 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z zakupem towarów będących przedmiotem dostawy za symboliczną złotówkę w ramach prowadzonej akcji promocyjnej (pytanie oznaczone we wniosku nr 1) oraz ustalenia podstawy opodatkowania dla dostawy za symboliczną złotówkę towarów w związku z organizowaną Promocją (pytanie oznaczone we wniosku nr 2) jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 27 marca 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie: prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z zakupem towarów będących przedmiotem dostawy za symboliczną złotówkę w ramach prowadzonej akcji promocyjnej (pytanie oznaczone we wniosku nr 1) oraz ustalenia podstawy opodatkowania dla dostawy za symboliczną złotówkę towarów w związku z organizowaną Promocją (pytanie oznaczone we wniosku nr 2). Wniosek uzupełniono w dniu 30 maja 2019 r. o doprecyzowanie opisu sprawy oraz o dodatkową opłatę.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Wnioskodawca jest jednym ze wspólników P. (dalej: A. lub Spółka).
Przedmiotem działalności Spółki jest produkcja lodów. Spółka jako organizator (dalej: Organizator) planuje zorganizować promocję (dalej: Promocja). Celem Promocji będzie intensyfikacja sprzedaży wybranych produktów marki B. z dostępnych stoków magazynowych, będących w ofercie Organizatora. W Promocji będą mogły brać udział osoby fizyczne lub prawne, będące Dystrybutorem P. Promocja będzie trwała w oznaczonym okresie.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right