Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 01.07.2019, sygn. 0112-KDIL4.4012.194.2019.2.MB, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL4.4012.194.2019.2.MB
Brak prawa do odliczenia lub zwrotu podatku VAT w związku z realizacją projektu.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900 z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 15 kwietnia 2019 r. (data wpływu 24 kwietnia 2019 r.), uzupełnionym pismem z dnia 29 maja 2019 r. (data wpływu 4 czerwca 2019 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pn. Mali przyrodnicy na straży segregacji śmieci w ramach konkursu pn. Edukacja Ekologiczna w szkołach i przedszkolach jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 24 kwietnia 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pn. Mali przyrodnicy na straży segregacji śmieci w ramach konkursu pn. Edukacja Ekologiczna w szkołach i przedszkolach . Wniosek uzupełniono pismem z dnia 29 maja 2019 r. o doprecyzowanie opisu sprawy.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
X miasto na prawach powiatu (dalej: Wnioskodawca lub Miasto) jest czynnym podatnikiem VAT, rozliczającym się wspólnie ze swoimi jednostkami organizacyjnymi.
Jako organ prowadzący () placówki oświatowe, Miasto będzie ubiegało się o udzielenie dotacji ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (dalej:
WFOŚiGW) w ramach konkursu pn. Edukacja Ekologiczna w szkołach i przedszkolach na rok 2019/2020 (dalej: Konkurs) na projekt pn. Mali przyrodnicy na straży segregacji śmieci realizowany w Przedszkolu Miejskim (dalej: Projekt).
Celem Konkursu jest podniesienie poziomu świadomości ekologicznej dzieci i młodzieży oraz dofinansowanie w formie dotacji ze środków WFOŚiGW, najciekawszych projektów w ramach przedszkolnej i szkolnej edukacji ekologicznej, których realizacja przyniesie największe efekty ekologiczne, w następujących obszarach priorytetowych:
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right