Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 03.06.2019, sygn. 0111-KDIB1-1.4010.141.2019.1.BSA, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-1.4010.141.2019.1.BSA
w zakresie ustalenia czy Wnioskodawca będzie miał prawo zaliczać do kosztów uzyskania przychodów wartość zakupu kompleksowej usługi cateringu i zarządzania stołówką zakładową
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 900), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku 29 marca 2019 r. (data wpływu 3 kwietnia 2019 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie ustalenia, czy Wnioskodawca będzie miał prawo zaliczać do kosztów uzyskania przychodów wartość zakupu kompleksowej usługi cateringu i zarządzania stołówką zakładową jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 3 kwietnia 2019 r. do Organu wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych, w zakresie ustalenia, czy Wnioskodawca będzie miał prawo zaliczać do kosztów uzyskania przychodów wartość zakupu kompleksowej usługi cateringu i zarządzania stołówką zakładową.
We wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca (dalej: Wnioskodawca) prowadzi działalność gospodarczą w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Przedmiotem działalności Wnioskodawcy jest w szczególności świadczenie usług transportowych (drogowy transport towarów krajowy oraz międzynarodowy) oraz usług serwisowych pojazdów mechanicznych.
Wnioskodawca zatrudnia aktualnie załogę, na którą składają się zarówno osoby pracujące fizycznie (kierowcy ciężarówek, serwis pojazdów) jak również osoby pracujące umysłowo (obsługa administracyjna, spedytorzy). Warunki pracy tych osób nie są warunkami szczególnie uciążliwymi w rozumieniu przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz.U. Nr 60, poz. 279). Oznacza to, że na Wnioskodawcy nie ciąży ustawowy obowiązek gwarantowania ww. osobom ciepłych posiłków w miejscu pracy.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right