Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 04.04.2019, sygn. 0114-KDIP2-2.4010.61.2019.1.AM, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP2-2.4010.61.2019.1.AM
Interpretacja w zakresie ustalenia źródła przychodów z tytułu udzielania prawa do reemisji kanałów telewizyjnych wytworzonych przez Wnioskodawcę.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 4 lutego 2019 r. (data wpływu 6 lutego 2019 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie ustalenia źródła przychodów z tytułu udzielania prawa do reemisji kanałów telewizyjnych wytworzonych przez Wnioskodawcę jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 6 lutego 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie ustalenia źródła przychodów z tytułu udzielania prawa do reemisji kanałów telewizyjnych wytworzonych przez Wnioskodawcę.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny oraz zdarzenie przyszłe.
Spółka S.A. (dalej: Wnioskodawca lub Spółka) jest polskim rezydentem podatkowym i podlega na terytorium Polski opodatkowaniu podatkiem dochodowym od osób prawnych od całości swoich dochodów, bez względu na miejsce ich osiągania. Wnioskodawca jest podmiotem wchodzącym w skład grupy kapitałowej (dalej: Grupa), działającej w branży mediowej.
Jednym z głównych obszarów prowadzenia działalności gospodarczej Wnioskodawcy jest tworzenie i emisja wytworzonych we własnym zakresie programów/kanałów telewizyjnych (dalej: kanały telewizyjne lub kanały).
Z prawnego punktu widzenia, kanały telewizyjne objęte są definicją programu wynikającą z art. 4 ust. 6 ustawy z dnia 29 grudnia 1992 r. o radiofonii i telewizji (dalej: Ustawa o radiofonii i telewizji, Dz. U. z 2017, poz. 1414 ze zm.). W świetle powyższych przepisów pod pojęciem tym rozumieć należy: uporządkowany zestaw audycji, przekazów handlowych lub innych przekazów, rozpowszechniany w całości, w sposób umożliwiający jednoczesny odbiór przez odbiorców w ustalonym przez nadawcę układzie.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right