Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 04.01.2019, sygn. 0111-KDIB3-2.4012.708.2018.2.SR, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB3-2.4012.708.2018.2.SR
uznanie otrzymanego dofinansowania za niestanowiące podstawy opodatkowania i tym samym niepodlegające opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800 ze zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 24 października 2018 r. (data wpływu 25 października 2018 r.), uzupełnionym pismem z 7 grudnia 2018 r. (data wpływu 10 grudnia 2018 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie uznania otrzymanego dofinansowania za niestanowiące podstawy opodatkowania i tym samym niepodlegające opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 25 października 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie uznania otrzymanego dofinansowania za niestanowiące podstawy opodatkowania i tym samym niepodlegające opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług. Ww. wniosek został uzupełniony pismem z 7 grudnia 2018 r. (data wpływu 10 grudnia 2018 r.), będącym odpowiedzią na wezwanie Organu z 28 listopada 2018 r. znak: 0111-KDIB3-2.4012.708.2018.1.SR.
We wniosku, uzupełnionym pismem z 7 grudnia 2018 r., przedstawiono następujący stan faktyczny:
Wnioskodawca jako Koordynator Klastra zawarł z PARP Umowę o dofinansowanie projektu pod nazwą w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, , 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego (zwanego dalej Projektem).
Celem projektu jest wzrost internacjonalizacji przedsiębiorstw działających w ramach Klastrów w wyniku dofinansowania kompleksowych usług, wprowadzanie na rynki zagraniczne oferty klastra lub jego członków, ze szczególnym uwzględnieniem produktów zaawansowanych technologicznie, co ma przyczynić się do podniesienia zdolności klastra do zacieśniania współpracy (wew. i zew.) oraz promocja wspólnej marki i potencjału klastra, przygotowanie firm do działań na rynkach zagranicznych, pozyskanie partnerów do współpracy, promocja poszczególnych produktów, z którymi członkowie klastra będą wyjeżdżać na targi, misje gospodarcze.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right