Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 24.10.2018, sygn. 0114-KDIP1-1.4012.526.2018.1.KBR, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-1.4012.526.2018.1.KBR

uznanie wydzielanego majątku za zorganizowaną część przedsiębiorstwa oraz braku zastosowania przepisów ustawy o VAT do ww. czynności

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 30 sierpnia 2018 r. (data wpływu 30 sierpnia 2018 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie uznania wydzielanego majątku za zorganizowaną część przedsiębiorstwa oraz braku zastosowania przepisów ustawy o VAT do ww. czynności jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 30 sierpnia 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie uznania wydzielanego majątku za zorganizowaną część przedsiębiorstwa oraz braku zastosowania przepisów ustawy o VAT do ww. czynności.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:

Wnioskodawca jest operatorem telekomunikacyjnym świadczącym usługi telekomunikacyjne. Usługi telekomunikacyjne są świadczone przez Wnioskodawcę m.in. z wykorzystaniem jednego z brandów (dalej: Brand).

W przedsiębiorstwie Wnioskodawcy został wyodrębniony departament (dalej: Departament) zajmujący się sprzedażą usług telekomunikacyjnych dla konsumentów z wykorzystaniem Brandu, w tym usług powiązanych z Brandem.

Do zadań Departamentu należy:

  1. kreacja i komunikacja marketingowa związana Brandem;
  2. strategia i zarządzanie operacjami dotyczącymi rozwoju i utrzymania Brandu;
  3. sprzedaż produktów związanych z Brandem i ich wsparcie;
  4. obsługa zamówień i zgłoszeń klientów usług związanych z Brandem.

Realizacja techniczna oraz zakres funkcjonalny usług z wykorzystaniem Brandu, odbiegają od pozostałych usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Wnioskodawcę oraz w większym stopniu jej funkcje realizowane są na elementach sieci innego operatora, z którym współpracuje Wnioskodawca.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00