Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 09.10.2018, sygn. 0112-KDIL2-3.4012.444.2018.1.WB, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL2-3.4012.444.2018.1.WB

Prawo do odliczenia podatku VAT od wydatków poniesionych na realizację projektu.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 17 sierpnia 2018 r. (data wpływu 17 sierpnia 2018 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT od wydatków poniesionych na realizację projektu jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 17 sierpnia 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT od wydatków poniesionych na realizację projektu.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

Gmina jednostka samorządu terytorialnego, będąca czynnym podatnikiem podatku VAT podpisała w dniu 14 grudnia 2017 r. umowę z Samorządem Województwa o dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach PROW 2014-2020 na realizację operacji w zakresie Poddziałania 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność. Gmina otrzymała dofinansowanie w wysokości 166.915,00 zł na stworzenie strefy rekreacyjnej (przy szkole) oraz na zabudowę małej architektury służącej obsłudze ruchu turystycznego. W ramach przedmiotowego Projektu, zostały zrealizowane dwa zadania inwestycyjne, stanowiące środki trwałe Gminy opisane poniżej.

Zadanie nr 1 polegało na likwidacji istniejącej nawierzchni asfaltowej i ułożeniu nowej (poliuretanowej) nawierzchni boiska wielofunkcyjnego o wymiarach bez obrzeża 24,00 m x 42,00 m, w skład którego wejdą boisko do piłki ręcznej 40 m x 20 m, boisko do siatkówki 18 m x 9 m, boisko do badmintona 13,4 m x 6,1 m, dwa boiska treningowe do koszykówki 15 m x 23,9 m, bieżnia do skoku w dal oraz uzupełnienie zieleni trawiastej. Na boisku zostały zamontowane 2 szt. bramek do piłki ręcznej, 2 szt. słupków do siatkówki/badmintona, 4 szt. 2 komplety stojaków do koszykówki. Zamontowano także piłkochwyty o wysokości 5 m o długości 26,00 mb.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00