Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 05.10.2018, sygn. 0113-KDIPT1-2.4012.570.2018.2.KT, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-2.4012.570.2018.2.KT

w zakresie możliwości wystawienia faktury korygującej

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 20 lipca 2018 r. (data wpływu 31 lipca 2018 r.), uzupełnionym pismem z dnia 7 września 2018 r. (data wpływu 12 września 2018 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości wystawienia faktury korygującej jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 31 lipca 2018 r. wpłynął do tutejszego Organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości wystawienia faktury korygującej. Przedmiotowy wniosek został uzupełniony pismem z dnia 7 września 2018 r. poprzez doprecyzowanie opisu sprawy.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

W czerwcu 2017 r. X właścicielka budynku mieszkalnego

w 65 gmina woj. wraz z córką Y oraz narzeczonym Y Z, zwrócili się do Wnioskodawcy, czyli firmy Zainteresowanego o wykonanie prac remontu kapitalnego poddasza w tymże budynku w zakresie prac wyburzeniowo-remontowo-wykończeniowych. Uzgodnienia co do zakresu prac wyburzeniowo-remontowo-wykończeniowych były uzgadniane ustnie pomiędzy Wnioskodawcą a Y w obecności X i Z prawie codziennie ze względu na brak możliwości uzgodnienia pełnego zakresu prac przed ich rozpoczęciem.

Prawie codziennie zlecano Zainteresowanemu do wykonania prace dodatkowe i zamienne oraz prace nieprzewidziane wynikłe ze względu na bardzo zły stan techniczny remontowego poddasza, ponadto Inwestor w miarę postępu prac rozszerzył zakres prac o nieuzgadniane prędzej pomieszczenia.

Roboty zostały wykonane w okresie od lipca do września 2017 r. W zakres usługi były wliczone koszty robocizny i materiałów, które w 100% dostarczała firma Wnioskodawcy.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00