Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 02.10.2018, sygn. 0111-KDIB1-3.4010.414.2018.2.MBD, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-3.4010.414.2018.2.MBD
Dotyczy ustalenia, czy wkład własny (prywatne środki) Spółki do kosztów kwalifikowanych z projektu nr I jest kosztem kwalifikowanym zgodnie z art. 18d ust. 2a i 3 uCIT.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 16 sierpnia 2018 r. (data wpływu 23 sierpnia 2018 r.), uzupełnionym 24 września 2018 r. o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych m.in. w zakresie ustalenia, czy wkład własny (prywatne środki) Spółki do kosztów kwalifikowanych z projektu nr I jest kosztem kwalifikowanym zgodnie z art. 18d ust. 2a i 3 uCIT (pytanie oznaczone we wniosku nr 1) jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 23 sierpnia 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych m.in. w zakresie ustalenia, czy wkład własny (prywatne środki) Spółki do kosztów kwalifikowanych z projektu nr I jest kosztem kwalifikowanym zgodnie z art. 18d ust. 2a i 3 uCIT. Wniosek powyższy nie spełniał wymogów formalnych, dlatego też pismem z 12 września 2018 r., Znak: 0111-KDIB1-3.4010.414.2018.1.MBD, 0111-KDIB1-3.4010.435.2018.1.MBD wezwano do jego uzupełnienia, co też nastąpiło 24 września 2018 r.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:
Wnioskodawca (dalej również: Spółka) działa w branży poligraficznej. Spółka oferuje szeroki zakres produktów i usług obejmujący m.in.: etykiety produktowe, etykiety logistyczne, etykiety do identyfikacji wyrobów, plomby gwarancyjne/zabezpieczające, etykiety inwentaryzacyjne, opakowaniowe i magazynowe oraz taśmy samoprzylepne, naklejki oraz tabliczki znamionowe, naklejki wypukłe i gadżety reklamowe, wszywki i przywieszki odzieżowe, druk z zastosowaniem fleksografii, termotransferu, termosublimacji i innych technik drukarskich. Odbiorcami ofert Spółki są klienci działających w segmentach rynku tj. motoryzacja, branża spożywcza, branża medyczna i poligraficzna.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right