Interpretacja indywidualna z dnia 24.07.2018, sygn. 0111-KDIB3-2.4018.3.2018.1.MN, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB3-2.4018.3.2018.1.MN
w zakresie nieuznania Terenowych Punktów Skupu za miejsce prowadzenia działalności podlegające zgłoszeniu aktualizacyjnemu na podstawie art. 5 ust. 3 ustawy o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800 ze zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 16 maja 2018 r. (data wpływu 24 maja 2018 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej ewidencji i identyfikacji podatników i płatników w zakresie nieuznania Terenowych Punktów Skupu za miejsce prowadzenia działalności podlegające zgłoszeniu aktualizacyjnemu na podstawie art. 5 ust. 3 ustawy o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 24 maja 2018 r. wpłynął do tutejszego Organu ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej ewidencji i identyfikacji podatników i płatników w zakresie nieuznania Terenowych Punktów Skupu za miejsce prowadzenia działalności podlegające zgłoszeniu aktualizacyjnemu na podstawie art. 5 ust. 3 ustawy o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny i zdarzenie przyszłe:
- G.Sp. z o.o. (Wnioskodawca) jest spółką prawa handlowego mającą siedzibę i miejsce zarządu na terytorium Polski, podlegająca nieograniczonemu obowiązkowi podatkowemu w podatku dochodowym od osób prawnych (podatek CIT).
- Przedmiotem przeważającej działalności Wnioskodawcy jest przetwarzanie i konserwowanie mięsa, z wyłączeniem mięsa z drobiu.
- Wnioskodawca, w związku z rodzajem prowadzonej działalności, prowadzi skup zwierzyny w całej Polsce. Skup zwierzyny od dostawców odbywa się w tzw. terenowych punktach skupu (Terenowe Punkty Skupu).