Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 15.06.2018, sygn. 0114-KDIP2-3.4010.127.2018.2.MC, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP2-3.4010.127.2018.2.MC
Rozliczanie kosztów uzyskania przychodów bezpośrednich, rozliczanie kosztów pracowniczych.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 16 kwietnia 2018 r. (data wpływu 20 kwietnia 2018 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie:
- możliwości rozliczania bezpośrednich kosztów uzyskania przychodów (innych niż koszty wynagrodzenia i składek na ubezpieczenie społeczne) proporcjonalnie do osiąganych sukcesywnie dochodów, według zasady 1:1 jest prawidłowe,
- możliwości rozliczania kosztów wynagrodzeń i składek na ubezpieczenie społeczne proporcjonalnie do osiąganych sukcesywnie dochodów, według zasady 1:1 jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 20 kwietnia 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości rozliczania bezpośrednich kosztów uzyskania przychodów proporcjonalnie do osiąganych sukcesywnie dochodów, według zasady 1:1.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Spółka akcyjna (dalej jako Spółka , Wnioskodawca ) będzie zajmowała się produkcją gier wideo opartych na własnych markach oraz, jednocześnie będzie globalnym wydawcą wyprodukowanych przez siebie gier.
Gra wideo (dalej Gra lub Gry ) to interaktywne oprogramowanie przeznaczone do celów rozrywkowych lub edukacyjnych dostępne za pośrednictwem różnych platform sprzętowych, która działa jako samodzielny produkt.
Na gotową grę składają się m.in.: algorytmy matematyczne, kody informatyczne, schematy procesowe, rysunki koncepcyjne, modele 3D, tekstury, ilustracje, animacje, dźwięki, kompozycje muzyczne, efekty wizualne, interaktywne i nieinteraktywne sekwencje filmowe, scenariusz, dialogi, tłumaczenia, dubbing, interfejsy.