Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 11.05.2018, sygn. 0114-KDIP4.4012.149.2018.1.BS, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP4.4012.149.2018.1.BS

Określenie momentu, w którym Wnioskodawca jest uprawniony do obniżenia podstawy opodatkowania w związku z wystawieniem faktury korygującej.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r. poz. 800, z późn. zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 27 lutego 2018 r. (data wpływu 13 marca 2018 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia momentu, w którym Wnioskodawca jest uprawniony do obniżenia podstawy opodatkowania w związku z wystawieniem faktury korygującej:

  • w części dotyczącej pytania oznaczonego nr 1 i 3 jest prawidłowe,
  • w części dotyczącej pytania oznaczonego nr 2 jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 13 marca 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia momentu, w którym Wnioskodawca jest uprawniony do obniżenia podstawy opodatkowania w związku z wystawieniem faktury korygującej.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:

Sp. z o.o. (dalej: Spółka lub Wnioskodawca) jest polską spółką kapitałową, zarejestrowanym podatnikiem VAT czynnym. Spółka prowadzi działalność gospodarczą w zakresie zarządzania klubami fitness i sprzedaży usług wstępu do klubów fitness.

Spółka prowadzi działalność gospodarczą ukierunkowaną głównie na klienta indywidualnego (osoby fizyczne). Dlatego też, Spółka stara się w sposób maksymalny wykorzystać dostęp do klienta indywidualnego, aby stale być z nim w kontakcie i wykorzystywać ten kontakt do maksymalizowania oferty na rzecz klienta indywidualnego. Do tego celu Spółka stara się wykorzystywać narzędzia internetowe, w szczególności dedykowaną platformę internetową poprzez którą zarządza relacją z klientem, a także adresy poczty elektronicznej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00