Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 28.02.2017, sygn. 1462-IPPP1.4512.57.2017.1.MK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. 1462-IPPP1.4512.57.2017.1.MK
w zakresie braku prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pn: Przebudowa drogi powiatowej ..."
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r. poz. 201) oraz § 6 pkt 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r. poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Rozwoju i Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z dnia 19 stycznia 2017 r. (data wpływu 25 stycznia 2017 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pn: Przebudowa drogi powiatowej ..." - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 25 stycznia 2017 r. wpłynął wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją projektu pn: Przebudowa drogi powiatowej ...".
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
Powiat, jako jednostka samorządu terytorialnego, planuje realizację zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej ...". Jest to zadanie własne Powiatu. Planowana jest przebudowa drogi na odcinku o długości 3710 mb istniejącym śladem. Celem przebudowy jest poprawa warunków jazdy oraz bezpieczeństwa ruchu. Planowana szerokość jezdni - 5,5 mb, na łukach 6,5 mb. Nawierzchnia jezdni zostanie wykonana z betonu asfaltowego, a pobocza (o szerokości 1,1 mb) zostaną utwardzone mieszanką kruszywa łamanego i naturalnego. W ramach zadania zostanie wykonane oczyszczenie istniejących rowów i wymiana przepustów wraz z umocnieniem wlotów i wylotów do rowu kamieniem polnym na betonie. Usprawni to spływ wody opadowej i zabezpieczy korpus drogowy przed jej wpływem. Zjazdy zaprojektowano jako bitumiczne i utwardzone kruszywem łamanym. Droga po przebudowie nie zmieni swojej funkcji i kategorii.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right