Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 20.01.2017, sygn. 1462-IPPB3.4510.1045.2016.1.MC, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. 1462-IPPB3.4510.1045.2016.1.MC
w zakresie zaliczenia przez Spółkę wydatków związanych ze świadczonymi na jej rzecz usługami promocyjnymi jako kosztów uzyskania przychodów
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749, z późn. zm.) oraz § 4 pkt 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Rozwoju i Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 22 października 2016 r. (data wpływu 4 listopada 2016 r.), o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczenia przez Spółkę wydatków związanych ze świadczonymi na jej rzecz usługami promocyjnymi jako kosztów uzyskania przychodów jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 4 listopada 2016 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczenia przez Spółkę wydatków związanych ze świadczonymi na jej rzecz usługami promocyjnymi jako kosztów uzyskania przychodów.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.
Spółka akcyjna (dalej również jako: Sponsor) prowadzi działalność w zakresie sprzedaży paliw i produktów ropopochodnych w terenie Polski, krajów Unii Europejskiej oraz poza nią.