Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 01.12.2017, sygn. 0114-KDIP4.4012.529.2017.1.AS, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP4.4012.529.2017.1.AS

W zakresie określenia momentu powstania obowiązku podatkowego dla usług serwisowych.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 26 września 2017 r. (data wpływu 5 października 2017 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia momentu powstania obowiązku podatkowego dla usług serwisowych jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 5 października 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia momentu powstania obowiązku podatkowego dla usług serwisowych.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:

Wnioskodawca (dalej Spółka) zamierza zawierać z zakładami opieki zdrowotnej umowy (dalej Umowy Serwisowe), w ramach których będzie sprawować opiekę serwisową nad:

  • urządzeniami medycznymi - akceleratorami, wraz z wyposażeniem oraz zainstalowanym na nich oprogramowaniem operacyjnym i podstawowym,
  • systemami planowania leczenia ARIA i systemami zarządzania radioterapią Eclipse wraz ze stacjami roboczymi i serwerami, wykorzystywanymi do obsługi tych systemów

-dalej także łącznie zwanymi Sprzętem.

Producentem Sprzętu jest M. Inc., a Spółka jest jego wyłącznym dystrybutorem na terytorium Polski.

Przedmiot usług świadczonych przez Spółkę będzie obejmował:

  1. Wykonywanie planowanych usług konserwacyjnych Sprzętu - okresowych przeglądów technicznych, wykonywanych zgodnie z wytycznymi producenta serwisowanego Sprzętu.
  2. Wykonywanie usług serwisowych (naprawy Sprzętu), świadczone w przypadku awarii Sprzętu, która uniemożliwia normalnego wykorzystywania Sprzętu przez Szpital.
  3. Wykonywanie usług serwisowych w nagłym przypadku, świadczone w przypadku awarii Sprzętu uniemożliwiającej jego normalne wykorzystanie, obejmujące konsultacje telefoniczne i naprawy Sprzętu.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00