Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 01.12.2017, sygn. 0114-KDIP4.4012.529.2017.1.AS, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP4.4012.529.2017.1.AS
W zakresie określenia momentu powstania obowiązku podatkowego dla usług serwisowych.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 26 września 2017 r. (data wpływu 5 października 2017 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia momentu powstania obowiązku podatkowego dla usług serwisowych jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 5 października 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia momentu powstania obowiązku podatkowego dla usług serwisowych.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca (dalej Spółka) zamierza zawierać z zakładami opieki zdrowotnej umowy (dalej Umowy Serwisowe), w ramach których będzie sprawować opiekę serwisową nad:
- urządzeniami medycznymi - akceleratorami, wraz z wyposażeniem oraz zainstalowanym na nich oprogramowaniem operacyjnym i podstawowym,
- systemami planowania leczenia ARIA i systemami zarządzania radioterapią Eclipse wraz ze stacjami roboczymi i serwerami, wykorzystywanymi do obsługi tych systemów
-dalej także łącznie zwanymi Sprzętem.
Producentem Sprzętu jest M. Inc., a Spółka jest jego wyłącznym dystrybutorem na terytorium Polski.
Przedmiot usług świadczonych przez Spółkę będzie obejmował:
- Wykonywanie planowanych usług konserwacyjnych Sprzętu - okresowych przeglądów technicznych, wykonywanych zgodnie z wytycznymi producenta serwisowanego Sprzętu.
- Wykonywanie usług serwisowych (naprawy Sprzętu), świadczone w przypadku awarii Sprzętu, która uniemożliwia normalnego wykorzystywania Sprzętu przez Szpital.
- Wykonywanie usług serwisowych w nagłym przypadku, świadczone w przypadku awarii Sprzętu uniemożliwiającej jego normalne wykorzystanie, obejmujące konsultacje telefoniczne i naprawy Sprzętu.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right