Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 01.09.2017, sygn. 0115-KDIT1-1.4012.343.2017.3.MN, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT1-1.4012.343.2017.3.MN

Brak opodatkowania oraz brak dokumentowania fakturą wewnętrzną czynności nieodpłatnego udostępniania pomieszczeń i pokoi w Schronisku Młodzieżowym oraz budynku biurowym.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 18 maja 2017 r. (data wpływu 14 czerwca 2017 r.) uzupełnionym w dniu 17 sierpnia i 1 września 2017 r. o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku opodatkowania oraz braku dokumentowania fakturą wewnętrzną czynności nieodpłatnego udostępniania pomieszczeń i pokoi w Schronisku Młodzieżowym oraz budynku biurowym jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 14 czerwca 2017 r. został złożony ww. wniosek, uzupełniony w dniu 17 sierpnia i 1 września 2017 r., o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania oraz dokumentowania czynności nieodpłatnego udostępniania pomieszczeń i pokoi w Schronisku Młodzieżowym oraz budynku biurowym.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Zarząd Powiatu uchwałą Rady Powiatu utworzył Zakład. Zakład został utworzony na bazie budynków po byłym Zespole Szkół. Tworzonej jednostce nadał statut.

Zgodnie ze statutem celem Zakładu jest:

  1. administrowanie nieruchomościami oddanymi Zakładowi do administrowania lub zarządzania, w tym:

    1. zawieranie umów cywilno-prawnych,
    2. pobieranie należności z tytułu zawartych umów,
    3. regulowanie wszelkich należności związanych z bieżącą eksploatacją i utrzymaniem nieruchomości,
    4. utrzymanie porządku i czystości,
    5. utrzymanie w pełnej sprawności urządzeń technicznych: wodno-kanalizacyjnych, grzewczych, elektrycznych, gazowych, wewnętrznej sieci telefonicznej, instalacji odgromowych, sieci logicznej i innych,
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00