Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 07.09.2017, sygn. 0113-KDIPT1-1.4012.361.2017.2.AK, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-1.4012.361.2017.2.AK
zasadność wystawienia faktury VAT opiewającej na &½ kwoty netto poniesionych wydatków związanych ze zrealizowaniem inwestycji polegającej na budowie stacji benzynowej oraz wystawienie faktur zaliczkowych na otrzymane wcześniej zaliczki, prawo do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją inwestycji
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 11 czerwca 2017r. (data wpływu 23 czerwca 2017 r.), uzupełnionym pismem z dnia 3 sierpnia 2017r. (data wpływu 9 sierpnia 2017r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie:
- zasadności wystawienia faktury VAT opiewającej na &½ kwoty netto poniesionych wydatków związanych ze zrealizowaniem inwestycji polegającej na budowie stacji benzynowej oraz wystawienie faktur zaliczkowych na otrzymane wcześniej zaliczki,
- prawa do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją inwestycji,
- -jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 23 czerwca 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie:
- zasadności wystawienia faktury VAT opiewającej na &½ kwoty netto poniesionych wydatków związanych ze zrealizowaniem inwestycji polegającej na budowie stacji benzynowej oraz wystawienie faktur zaliczkowych na otrzymane wcześniej zaliczki,
- prawa do odliczenia podatku VAT w związku z realizacją inwestycji,
oraz podatku dochodowego od osób fizycznych.
Przedmiotowy wniosek uzupełniono pismem z dnia 3 sierpnia 2017r. (data wpływu 9 sierpnia 2017r.) w zakresie doprecyzowania opisanego zdarzenia przyszłego.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe (doprecyzowane w uzupełnieniu wniosku).