Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 27.07.2017, sygn. 0114-KDIP1-3.4012.65.2017.2.MT, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-3.4012.65.2017.2.MT
w zakresie prowadzenia ewidencji sprzedaży oferty własnej przy zastosowaniu kasy rejestrującej w przedstawionych 5 modelach sprzedaży
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 29 marca 2017 r. (data wpływu 4 kwietnia 2017 r.), uzupełnionym pismem z dnia 25 maja 2017 r. (data wpływu 31 maja 2017 r.) będącym odpowiedzią na wezwanie tut. Organu z dnia 5 maja 2017 r. nr 0114-KDIP1-3.4012.65.2017.1.MT (doręczone 19 maja 2017 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prowadzenia ewidencji sprzedaży oferty własnej przy zastosowaniu kasy rejestrującej w przedstawionych 5 modelach sprzedaży - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 4 kwietnia 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prowadzenia ewidencji sprzedaży oferty własnej przy zastosowaniu kasy rejestrującej w przedstawionych 5 modelach sprzedaży.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
P. S.A. (dalej: Wnioskodawca, Spółka, P.) jest nowoczesną i dynamiczną spółką, posiadającą ponad 65-letnie doświadczenie w przewozach pasażerskich na ogólnopolskim, jak i europejskim rynku komunikacyjnym. Sprzedaż biletów pasażerom na połączenia P (dalej: bilety własne, oferta własna) prowadzona jest:
- stacjonarnie przez kasy bądź biletomaty P.;
- w pojeździe przez kierowców P.;
- stacjonarnie przez agentów P.;
- online za pośrednictwem witryny internetowej P.;
- online za pośrednictwem witryny internetowej D;
- online za pośrednictwem zewnętrznych portali sprzedażowych.
Wnioskodawca prowadzi także działalność agencyjną w zakresie sprzedaży biletów stanowiących element oferty innych podmiotów - np. przewoźników świadczących usługę bądź też agentów działających w imieniu i na rzecz takich przewoźników (dalej: bilety obce, oferta obca) tymi samymi kanałami (z wyłączeniem wariantu b) powyżej).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right