Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 10.07.2017, sygn. 0114-KDIP2-2.4010.88.2017.1.AG, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP2-2.4010.88.2017.1.AG
w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup towarów sprzedawanych po cenie promocyjnej uczestnikom programu lojalnościowego
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 1 czerwca 2017 r. (data wpływu 5 czerwca 2017 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup towarów sprzedawanych po cenie promocyjnej uczestnikom programu lojalnościowego jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 5 czerwca 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup towarów sprzedawanych po cenie promocyjnej uczestnikom programu lojalnościowego.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny oraz zdarzenie przyszłe.
Wnioskodawca jest wspólnikiem w spółce Grupa R. spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa (dalej: Spółka). Spółka ma siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Podstawowym przedmiotem działalności Spółki jest sprzedaż czasu reklamowego i powierzchni reklamowej w stacjach radiowych oraz w Internecie.
Klientami Spółki są przedsiębiorcy (w tym osoby fizyczne, osoby prawne, jak również podmioty nieposiadające osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną), zlecający Spółce emisję reklamy radiowej lub innego przekazu handlowego na antenie stacji radiowej. Klientami Spółki są również przedsiębiorcy wspólnie prowadzący działalność gospodarczą w ramach umowy spółki cywilnej.