Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 31.05.2017, sygn. 2461-IBPP4.4512.20.2017.2.LG, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 2461-IBPP4.4512.20.2017.2.LG
Określenie podatnika w rozumieniu art. 28b ustawy oraz podmiotu zobowiązanego do rozliczenia podatku z tytułu świadczonych usług elektronicznych
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) w zw. z art. 223 ust. 1 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz.U. 2016 poz. 1948 ze zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 24 lutego 2017 r. (data wpływu 27 lutego 2017 r.), uzupełnionym pismem z 28 kwietnia 2017 r. (data wpływu 4 maja 2017 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia podatnika w rozumieniu art. 28a ustawy oraz podmiotu zobowiązanego do rozliczenia podatku z tytułu świadczonych usług elektronicznych jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 27 lutego 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia podatnika w rozumieniu art. 28a ustawy oraz podmiotu zobowiązanego do rozliczenia podatku z tytułu świadczonych usług elektronicznych.
Ww. wniosek został uzupełniony pismem z 28 kwietnia 2017 r. będącym odpowiedzią na wezwanie Organu z 18 kwietnia 2017 r. znak: 2461-IBPP4.4512.20.2017.1.LG.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny oraz następujące zdarzenie przyszłe.
X spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Krakowie (dalej: X, Spółka, Wnioskodawca) jest czynnym zarejestrowanym podatnikiem podatku od towarów i usług (dalej: PTU, VAT). Spółka prowadzi działalność gospodarczą w branży informatycznej, zajmując się przede wszystkim rozwojem produktów dotyczących działalności marketingowej i reklamowej w Internecie (np. tworzy narzędzia do śledzenia ruchu internetowego oraz doboru odpowiedniej reklamy kontekstowej).
-
keyboard_arrow_right