Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 20.04.2017, sygn. 1061-IPTPP1.4512.132.2017.ŻR, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 1061-IPTPP1.4512.132.2017.ŻR

Prawo do pełnego odliczenia podatku naliczonego związanego z poniesionymi wydatkami w ramach realizacji projektu.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 201, z późn. zm.) w związku z art. 223 ust. 1 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. przepisy wprowadzające ustawę o Krajowej Administracji Skarbowej (Dz. U. poz. 1948, z późn. zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 07 lutego 2017 r. (data wpływu 13 lutego 2017 r.) uzupełnionym pismem z dnia 24 marca 2017 r. (data wpływu 31 marca 2017 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do pełnego odliczenia podatku naliczonego związanego z poniesionymi wydatkami w ramach realizacji projektu pt. . jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 13 lutego 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie:

  • stawki podatku VAT dla czynności wykonywanych przez Wnioskodawcę, w zależności od miejsca zainstalowania kolektora słonecznego,
  • momentu powstania obowiązku podatkowego z tytułu czynności wykonywanych przez Wnioskodawcę,
  • braku obowiązku opodatkowania czynności przekazania kolektorów słonecznych urządzeń na rzecz mieszkańców Gminy po 5 lub 10 latach od zakończenia projektu,
  • prawa do pełnego odliczenia podatku naliczonego związanego z poniesionymi wydatkami w ramach realizacji projektu pt. .,
  • stawki podatku VAT dla wykonawców robót.

Przedmiotowy wniosek uzupełniono pismem z dnia 24 marca 2017 r. (data wpływu 31 marca 2017 r.) o przedmiot wniosku, doprecyzowanie opisu zdarzenia przyszłego oraz o wskazanie adresu elektronicznego do doręczeń korespondencji ePUAP.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe (doprecyzowane w uzupełnieniu wniosku).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00