Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 08.11.2016, sygn. 1462-IPPP2.4513.7.2016.1.BH, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. 1462-IPPP2.4513.7.2016.1.BH
w zakresie opodatkowania przychodu ze sprzedaży produktów gastronomicznych do bezpośredniej konsumpcji (na rzecz konsumenta)
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r. poz. 613, z późn. zm.) oraz § 7 pkt 1 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r. poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Rozwoju i Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 1 września 2016 r. (data wpływu 5 września 2016 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od sprzedaży detalicznej w zakresie opodatkowania przychodu ze sprzedaży produktów gastronomicznych do bezpośredniej konsumpcji (na rzecz konsumenta) - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 5 września 2016 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od sprzedaży detalicznej w zakresie opodatkowania przychodu ze sprzedaży produktów gastronomicznych do bezpośredniej konsumpcji (na rzecz konsumenta).
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny i zdarzenie przyszłe:
C. sp. z o.o. (dalej: Spółka lub Wnioskodawca) jest polską osobą prawną prowadzącą działalność gospodarczą m.in. w zakresie sprzedaży paliwa, środków eksploatacyjnych oraz produktów spożywczych i gastronomicznych na stacjach paliw. Spółka jest zarejestrowanym czynnym podatnikiem VAT oraz podatnikiem podatku dochodowego w Polsce.
W ramach działalności gospodarczej, Spółka prowadzi sprzedaż produktów gastronomicznych (przeznaczonych do natychmiastowej konsumpcji) na stacjach paliw w modelu do bezpośredniej konsumpcji (innymi słowy, Spółka przygotowuje i podaje m.in. napoje oraz dania gotowe do bezpośredniej konsumpcji w dowolnym miejscu, w tym poza lokalem Spółki) na rzecz konsumentów.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right