Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 30.08.2016, sygn. IPPP3/4512-477/16-2/IG, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/4512-477/16-2/IG
Czy Spółce przysługuje/będzie przysługiwać prawo do odliczenia w pełnej wysokości podatku naliczonego wynikającego z otrzymanych faktur dokumentujących zakup usług organizacji/obsługi Konferencji, Szkolenia, a także innych podobnych wydarzeń organizowanych w przyszłości przez Spółkę?
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613 z późn. zm.) oraz § 6 pkt 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Strony - przedstawione we wniosku z dnia 24 czerwca 2016 r. (data wpływu 30 czerwca 2016 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do pełnego odliczenia podatku VAT jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 30 czerwca 2016 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do pełnego odliczenia podatku VAT.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
Spółka S.A. [dalej: Spółka lub Wnioskodawca] prowadzi działalność gospodarczą w zakresie opracowywania rozwiązań w obszarze bezpieczeństwa IT i sieci, projektowania i wdrażanie systemów teleinformatycznych, opracowywania technologii sprzedaży dedykowanych dla rynku handlu i usług oraz świadczenia autoryzowanych usług serwisu sprzętu komputerowego.
Z tego względu sprzedaż dokonywana przez Spółkę jest z zasady opodatkowana VAT, według właściwych stawek, a ona sama jest zarejestrowana jako czynny podatnik podatku od towarów i usług [dalej: VAT].
Spółka posiada oddział [dalej: Oddział], który specjalizuje się w produkcji urządzeń fiskalnych pod marką N. Jednym z kanałów dystrybucji produktów marki N. są firmy, które nabywają te produkty od Spółki celem ich odsprzedaży do odbiorców końcowych, tj. jednostek handlowych i usługowych [dalej: Partnerzy handlowi]. Firmy te realizują również usługi serwisowe urządzeń fiskalnych produkowanych przez Spółkę.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right