Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 08.08.2016, sygn. IPPP1/4512-484/16-2/KR, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/4512-484/16-2/KR

Opodatkowanie świadczonych usług marketingowych.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613 z późn. zm.) oraz § 6 pkt 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r. poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawca przedstawione we wniosku z dnia 15 czerwca 2016 r. (data wpływu 20 czerwca 2016 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania świadczonych usług marketingowych jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 20 czerwca 2016 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania świadczonych usług marketingowych.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Spółka komandytowo-akcyjna (dalej: Wnioskodawca) jest czynnym podatnikiem VAT. Wnioskodawca prowadzi działalność polegającą na świadczeniu na rzecz klientów usług reklamowo-marketingowych mających na celu promocję marek oraz produktów. Usługi świadczone są na podstawie umowy (dalej: Umowa) ze zleceniodawcą, czyli właścicielem marki lub dystrybutorem produktów (dalej: Zleceniodawca). Zleceniodawcą będzie co do zasady podmiot z siedzibą w Polsce i zarejestrowany w Polsce jako podatnik VAT czynny, ale także będą występować podmioty z siedzibą zagranicą prowadzące działalność gospodarczą.

Spółka planuje zawarcie Umowy, na podstawie której zorganizuje działania promocyjne których celem jest w szczególności zwiększanie sprzedaży i promocja produktów Kontrahentów (dalej: Działania promocyjne).

Jednym z elementów Działań promocyjnych będzie przyznanie nagród nabywcom towarów lub usług oferowanych przez Zleceniodawcę (dalej odpowiednio Nagrody i Kontrahenci), którzy spełnią określone warunki uzyskania Nagród.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00