Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 22.08.2016, sygn. IPPP3/4512-540/16-2/JŻ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/4512-540/16-2/JŻ
Zastosowanie stawki 0% przy sprzedaży interaktywnych zestawów multimedialnych wraz z usługami wdrożenia dla placówek oświatowych
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613 z późn. zm.) oraz § 6 pkt 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r. poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 20 lipca 2016 r. (data wpływu 22 lipca 2016 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zastosowania stawki 0% przy sprzedaży interaktywnych zestawów multimedialnych wraz z usługami wdrożenia dla placówek oświatowych jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 22 lipca 2016 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie zastosowania stawki 0% przy sprzedaży interaktywnych zestawów multimedialnych wraz z usługami wdrożenia dla placówek oświatowych.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca planuje dostawy do placówek oświatowych sprzętu komputerowego w postaci interaktywnych zestawów multimedialnych (dalej: IZM) stanowiących wyposażenie sal lekcyjnych, przeznaczonych do prowadzenia multimedialnych zajęć o charakterze edukacyjnym.
W skład IZM wchodzą w szczególności następujące urządzenia:
- projektor interaktywny,
- akcesoria (np. uchwyt, pióra, control box, pilot, zestaw kabli),
- tablica ceramiczna sucho ścieralna,
- laptop dla nauczyciela,
- tablety dla uczniów,
- urządzenie ładujące,
- wizualizer,
- urządzenie drukujące wielofunkcyjne.
IZM wyposażony będzie w oprogramowanie, które jest niezbędne do jego działania. IZM stanowić będzie kompleksowe wyposażenie konkretnej sali lekcyjnej, dla której zostanie zaprojektowany i w której zostanie zamontowany i skonfigurowany. Nauczyciele mający pracować z użyciem zestawu przejdą odpowiednie przeszkolenie. W sytuacji, gdy placówka oświatowa będzie dysponowała częścią sprzętu niezbędnego do stworzenia IZM, Wnioskodawca dostarczy jedynie brakujące elementy. Na etapie konfiguracji IZM możliwe są także pewne modyfikacje, w szczególności poprzez rezygnację z niektórych elementów sprzętu lub zastąpienie ich podobnymi.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right