Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 11.10.2016, sygn. IBPP3/4512-422/16-3/BJ, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP3/4512-422/16-3/BJ
prawa do odliczenia części podatku naliczonego z tytułu modernizacji budynków szkół w ramach projektu oraz zastosowania współczynników preproporcji i proporcji
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 613 ze zm.) oraz § 2 i § 6 pkt 2 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. 2015, poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działający w imieniu Ministra Rozwoju i Finansów, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy, przedstawione we wniosku z 29 czerwca 2016 r. (data wpływu 5 lipca 2016 r.), uzupełnionym pismem z 16 sierpnia 2016 r. (data wpływu 19 sierpnia 2016 r.), oraz pismem z 5 września 2016 r. (data wpływu 8 września 2016 r.) o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia części podatku naliczonego z tytułu modernizacji budynków szkół w ramach projektu pn. oraz zastosowania współczynników preproporcji i proporcji jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 5 lipca 2016 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia części podatku naliczonego z tytułu modernizacji budynków szkół w ramach projektu pn. .. oraz zastosowania współczynników preproporcji i proporcji.
Ww. wniosek został uzupełniony pismem z 16 sierpnia 2016 r. (data wpływu 19 sierpnia 2016 r.), będącym odpowiedzią na wezwanie Organu z 3 sierpnia 2016 r. znak: IBPP3/4512-422/16-1/BJ oraz pismem z 5 września 2016 r. (data wpływu 8 września 2016 r.) będącym odpowiedzią na wezwanie Organu z 26 sierpnia 2016 r. znak: IBPP3/4512-422/16-2/BJ.
W przedmiotowym wniosku, uzupełnionym pismem z 16 sierpnia 2016 r., przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right