Interpretacja indywidualna z dnia 16.05.2016, sygn. IBPP2/4512-95/16/IK, Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, sygn. IBPP2/4512-95/16/IK
opodatkowanie przekazywanych uczestnikom konkursu nagród w postaci karty przedpłaconej
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 613 ze zm.) oraz § 2 i § 6 pkt 2 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. z 2015 r., poz. 643), Dyrektor Izby Skarbowej w Katowicach, działający w imieniu Ministra Finansów, stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 01 lutego 2016 r. (data wpływu 4 lutego 2016 r.), uzupełnionym pismem z 14 kwietnia 2016 r. (data wpływu 20 kwietnia 2016 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania przekazywanych uczestnikom konkursu nagród w postaci karty przedpłaconej - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 4 lutego 2016 r. do tut. organu wpłynął ww. wniosek, o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania przekazywanych uczestnikom konkursu nagród w postaci karty przedpłaconej.
Ww. wniosek został uzupełniony pismem z 14 kwietnia 2016 r. (data wpływu 20 kwietnia 2016 r.) będącym odpowiedzią na wezwanie tut. organu z 5 kwietnia 2016 r.
W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny/zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca będący agencją reklamową w ramach umowy o współpracy z kontrahentem prowadzi następujące działania:
PRZYGOTOWANIE I OBSŁUGA KAMPANII PROMOCYJNYCH
- Kampania ogólnopolskie "duże" - rejestracja on-line (okres trwania ok. 3 miesiące)Zakres: 3 propozycje KV, Adaptacja KV na ulotkę, stand, naklejkę, wkładkę do urządzenia, zawieszkę, baner na stronę www, list gratulacyjny Przygotowanie regulaminu promocji, Do każdej promocji przygotowanie propozycji min. 3 rodzajów nagród wraz z ich wyceną.