Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 06.12.2016, sygn. ILPP1-2/4512-1-62/16-4/DC, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP1-2/4512-1-62/16-4/DC

Wyszczególnianie świadczonych usług na fakturze.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613, z późn. zm.) oraz § 6 pkt 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Rozwoju i Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 23 sierpnia 2016 r. (data wpływu 24 sierpnia 2016 r.) uzupełnionym pismem z dnia 31 października 2016 r. (data wpływu 3 listopada 2016 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie wyszczególniania świadczonych usług na fakturze jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 24 sierpnia 2016 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie wyszczególniania świadczonych usług na fakturze.

Wniosek uzupełniono pismem w dniu 3 listopada 2016 r. w zakresie doprecyzowania opisu sprawy, własnego stanowiska oraz dopłaty.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny i zdarzenie przyszłe.

Wnioskodawca z wykształcenia jest tłumaczem języka angielskiego, grafikiem i malarzem. Od czerwca 2016 r. prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą o kodzie PKD 73.11.Z działalność agencji reklamowych.

W lipcu Wnioskodawca zaczął wykonywać dla klienta usługę projektu identyfikacji wizualnej, z której część już wykonał. W jej skład wchodzi:

  1. Zaprojektowanie logotypu.
  2. Zaprojektowanie akcydensów (papier firmowy, wizytówki).
  3. Zapisanie logotypu w formatach niezbędnych do powielania elektronicznie oraz w druku.
  4. Projekt i opracowanie księgi znaku, która zawiera wyjaśnienie idei znaku i jego konstrukcji, warianty znaku (pionowe, poziome, skrócone, kolorystyczne), instrukcje prawidłowego użycia znaku oraz przykłady złego użycia znaku.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00