Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 03.11.2016, sygn. ILPB2/4510-1-54/16-2/JG, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB2/4510-1-54/16-2/JG

Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie skutków podatkowych prowadzonych prac rozwojowych.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613, z późn. zm.) oraz § 4 pkt 3 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Rozwoju i Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, przedstawione we wniosku z 28 lipca 2016 r. (data wpływu 4 sierpnia 2016 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie skutków podatkowych prowadzonych prac rozwojowych jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 4 sierpnia 2016 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie skutków podatkowych prowadzonych prac rozwojowych.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

Wnioskodawca jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Polsce, podlegającą w Polsce nieograniczonemu obowiązkowi podatkowemu w podatku dochodowym od osób prawnych. Wnioskodawca nie prowadzi działalności na terenie specjalnej strefy ekonomicznej. Wnioskodawca prowadzi działalność gospodarczą polegającą na modyfikowaniu samochodów osobowych samochodów terenowych wybranych marek i modeli. Wprowadzane w samochodach modyfikacje mają na celu zwiększenie osiągów i polepszenie właściwości jezdnych modyfikowanych samochodów w trudnym terenie, poprzez wymianę niektórych części na inne podzespoły (np. elementy napędu czy też zawieszenia i układu jezdnego na części spełniające wyższe wymogi, bardziej odporne na eksploatację w trudnych warunkach, poszerzone nadkola kryjące szersze opony) bądź też montaż dodatkowych części/dodatkowego wyposażenia (dodatkowe części np. osprzęt taki jak wyciągarki, snorkele, płyty maskujące itp.).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00