Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 26.06.2015, sygn. IPPP3/4512-455/15-2/JF, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/4512-455/15-2/JF

Nieodpłatne przekazanie testerów oraz pełnowartościowych egzemplarzy towarów.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 25 maja 2015 r. (data wpływu 1 czerwca 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania testerów oraz pełnowartościowych egzemplarzy towarów jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 1 czerwca 2015 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania testerów oraz pełnowartościowych egzemplarzy towarów.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:

Spółka jawna (dalej jako Spółka) w ramach prowadzonej działalności gospodarczej zajmuje się m.in. produkcją i dystrybucją szerokiej gamy wyrobów kosmetycznych (dermokosmetyki dalej jako Towary). Spółka jest czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług w rozumieniu ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054 z póżn. zm. dalej jako Ustawa).

Spółka w celu poprawy konkurencyjności wytwarzanych przez siebie Towarów prowadzi działania marketingowe, które polegają między innymi na udostępnianiu nieodpłatnie produkowanych kosmetyków. W szczególności działania marketingowe Spółki polegają na:

  1. Przekazywaniu niewielkich partii Towarów swoim pracownikom działu marketingu, którzy następnie przekazują egzemplarze Towarów do redakcji gazet i czasopism oraz innych mediów.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00