Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 22.06.2015, sygn. IPPP3/4512-234/15-2/ISZ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/4512-234/15-2/ISZ

Czy Wnioskodawca jest uprawniony do odzyskiwania podatku VAT zgodnie z regulacjami przewidzianymi w przepisach dyrektywy 2008/9/WE z dnia 12 lutego 2008 r. oraz w dyrektywie 2006/112/WE, jako podatnikom niemającym siedziby w państwie członkowskim zwrotu, lecz mającym siedzibę w innym państwie członkowskim, w opisanym stanie faktycznym?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r. poz. 613) oraz § 8 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 17 marca 2015 r. (data wpływu 23 marca 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z tytułu zakupów dokonywanych na terytorium kraju - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 23 marca 2015 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku naliczonego z tytułu zakupów dokonywanych na terytorium kraju.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:

L. podmiot prawa włoskiego został założony 11 października 1995 roku w miejscowości Carpi we Włoszech. Przedmiotem działalności spółki jest głównie kreowanie, produkowanie i sprzedaż odzieży damskiej, jednakże posiada ona też linię odzieży dla mężczyzn. Firma plasuje się w segmencie rynku średnio wysokim charakteryzującym się stylem o wysokim stopniu kreacji wyrobów fashion", który jest skierowany głównie do ludzi młodych. Oprócz odzieży Spółka posiada w swojej ofercie stroje kąpielowe, buty, akcesoria, artykuły do domów, które są sprzedawane pod marką L..

zgodnie z art. 97 ust. 4,
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00