Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 27.05.2015, sygn. IPPP1/4512-187/15-4/JL, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/4512-187/15-4/JL

Zgodnie z art. 6 pkt 1 ustawy o VAT, przepisy tej ustawy nie będą mieć zastosowania do opisanej transakc

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 27 lutego 2015 r. (data wpływu 2 marca 2015 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie uznania wyodrębnionego majątku za zorganizowaną część przedsiębiorstwa jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 2 marca 2015 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie uznania wyodrębnionego majątku za zorganizowaną część przedsiębiorstwa.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:

Spółka E. sp. z o.o. (dalej: E., Wnioskodawca lub Spółka) należy do Grupy EM. (dalej: Grupa). E. jest spółką typu e-commerce, której działania koncentrują się wokół budowania obecności Grupy w Internecie poprzez sprzedaż towarów za pośrednictwem platformy internetowej. E. jest internetową odsłoną dwóch istotnych segmentów działalności Grupy, tj. salonów X. oferujących szeroki wybór artykułów związanych z kulturą i rozrywką prowadzonych przez spółkę X. sp. z o.o. oraz salonów S. oferujących towary dla dzieci i ich rodziców prowadzonych przez spółkę S. sp. z o.o.

Spółka dystrybuuje przez internet powyższe towary za pośrednictwem stron internetowych dedykowanych odrębnie dla każdej ze swoich linii biznesowych odpowiadających podstawowym segmentom działalności Grupy, tj. X..com (dalej Linia Biznesowa X.) oraz S..com (dalej: Linia Biznesowa S.).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00