Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 22.04.2015, sygn. IPPP1/4512-112/15-2/AS, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/4512-112/15-2/AS

usługi marketingowe - powstanie obowiązku podatkowego oraz prawo do odliczenia podatku naliczonego

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 249, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 6 lutego 2015 r. (data wpływu 9 lutego 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie powstania obowiązku podatkowego z tytułu świadczonych usług marketingowych oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego z tytułu nabywania usług marketingowych jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 9 lutego 2015 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie owstania obowiązku podatkowego z tytułu świadczonych usług marketingowych oraz prawa do odliczenia podatku naliczonego z tytułu nabywania usług marketingowych.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:

Spółka zawiera umowy o współpracy ze swoimi kontrahentami dotyczące promocji określonych przedsięwzięć i produktów: wydania książki, płyty, filmu, nagrania, zorganizowania imprezy kulturalnej, wykonania artystycznego itp.

Przedmiotem takiej umowy, ze strony Spółki jest:

  • świadczenie polegające na udostępnieniu logo radia, danego Programu Spółki lub innych oznaczeń należących do spółki do wykorzystania przez kontrahenta w materiałach promocyjnych i przekazach medialnych dotyczących przedsięwzięcia,
  • złożenie oświadczenia, że Spółka zamierza informować o promowanym produkcie/przedsięwzięciu na antenie radia,
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00