Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 09.02.2015, sygn. IPPP2/443-1136/14-3/KOM, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-1136/14-3/KOM
Prawo do odliczenia podatku VAT z faktur dokumentujących nabycie usługi kompleksowej organizacji konferencji, w skład której wchodzą także usługi gastronomiczne i noclegowe
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy - przedstawione we wniosku z dnia 17 listopada 2014 r. (data wpływu 19 listopada 2014 r.), uzupełniony pismem z dnia 2 lutego 2015 r. (data wpływu 4 luty 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT z faktur dokumentujących nabycie usługi kompleksowej organizacji konferencji, w skład której wchodzą także usługi gastronomiczne i noclegowe jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 19 listopada 2014 r. wpłynął wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do odliczenia podatku VAT z faktur dokumentujących nabycie usługi kompleksowej organizacji konferencji, w skład której wchodzą także usługi gastronomiczne i noclegowe. W dniu 2 lutego 2015 r. (data wpływu 4 luty 2015 r.) Wnioskodawca nadesłał pismo, w którym doprecyzował opis zdarzenia przyszłego zaprezentowanego we wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
Sp. z o.o. (dalej: Spółka), w ramach prowadzonej działalności gospodarczej świadczy na rzecz kontrahenta usługi o charakterze niematerialnym polegające m.in. na reklamowaniu, promowaniu farmaceutyków w środowisku medycznym, informowaniu o właściwościach farmaceutyków i ich promowaniu na kongresach lekarzy, prowadzeniu kampanii informacyjnych, reprezentowaniu klientów w kontaktach z hurtowniami, przeprowadzaniu badań dotyczących działań farmaceutyków, wykonywaniu czynności związanych z rejestracją farmaceutyków, monitoring działań niepożądanych itp.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right