Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 07.04.2015, sygn. IPTPP2/4512-132/15-2/IR, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPP2/4512-132/15-2/IR
W zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów wytworzonych przez Spółkę w stanie prawnym obowiązującym od 1 kwietnia 2011 r. do 31 marca 2013 r.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 5a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 25 lutego 2015 r. (data wpływu 3 marca 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów wytworzonych przez Spółkę w stanie prawnym obowiązującym od 1 kwietnia 2011 r. do 31 marca 2013 r. jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 3 marca 2015 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów wytworzonych przez Spółkę w stanie prawnym obowiązującym od 1 kwietnia 2011 r. do 31 marca 2013 r.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.
SA (dalej: Spółka, Wnioskodawca) jest jednym z największych na polskim rynku producentów słodyczy (mleczko, galaretki, śliwki w czekoladzie, chałwa czy żelki), słonych przekąsek (chrupek) oraz wyrobów śniadaniowych (płatki, chrupki i batony zbożowe). Produkcja odbywa się w zakładach w .. oraz ., w sumie w zakładach zatrudnienie znajduje ok. 600 osób. Spółka produkuje wyroby zarówno pod marką własną jak i na zlecenie (pod markami, zgodnie z recepturami i na zlecenie w szczególności sieci handlowych).
Spółka jest zarejestrowanym, czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług. Dystrybucja i sprzedaż produktów Spółki odbywa się we współpracy z największymi sieciami i dystrybutorami handlowymi oraz koncernami spożywczymi.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right