Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 18.02.2015, sygn. IPTPP2/443-856/14-4/IR, Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi, sygn. IPTPP2/443-856/14-4/IR

W zakresie prawa do zastosowania stawki 0% dla wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 5a rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Łodzi działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko - przedstawione we wniosku z dnia 12 listopada 2014 r. (data wpływu 20 listopada 2014 r.), uzupełnionym pismem z dnia 30 stycznia 2015 r. (data wpływu 2 lutego 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do zastosowania stawki 0% dla wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 20 listopada 2014 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie prawa do zastosowania stawki 0% dla wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów.

Przedmiotowy wniosek został uzupełniony pismem z dnia 30 stycznia 2015 r. poprzez doprecyzowanie opisu sprawy oraz kwestie związane z reprezentacją.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Spółka (Wnioskodawca) będzie dokonywała dostaw wewnątrzwspólnotowych. Towar w ramach WDT będzie wywożony przez Spółkę przy użyciu własnego środka transportu, a Spółka posiadać będzie następujące dokumenty (dowody): fakturę, zamówienie od odbiorcy zagranicznego, dokumenty rejestrowe odbiorcy (w tym potwierdzenie, iż jest podatnikiem VAT czynnym unijnym), atesty do każdej partii towaru, specyfikację do każdego ładunku, list przewozowy CMR z potwierdzeniem odbioru towaru przez odbiorcę, dokument potwierdzenie odbioru towaru podpisany przez odbiorcę oraz dokumentację fotograficzną z załadunku towaru na magazynie, który Spółka wynajmuje.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00