Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 21.08.2015, sygn. ILPP1/4512-1-387/15-2/JSK, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP1/4512-1-387/15-2/JSK
Podatek od towarów i usług w zakresie podlegania opodatkowaniu czynności podejmowanych w związku z organizacją i obsługą Programów Lojalnościowych oraz ustalenia, czy limit 100 zł, o którym mowa w art. 7 ust. 4 pkt 1 ustawy o VAT, stanowi kwotę netto czy brutto.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613) oraz § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) w zw. z § 9 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 19 maja 2015 r. (data wpływu 22 maja 2015 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług:
- w zakresie podlegania opodatkowaniu czynności podejmowanych w związku z organizacją i obsługą Programów Lojalnościowych jest nieprawidłowe;
- w zakresie ustalenia, czy limit 100 zł, o którym mowa w art. 7 ust. 4 pkt 1 ustawy, stanowi kwotę netto czy brutto jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 22 maja 2015 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie podlegania opodatkowaniu czynności podejmowanych w związku z organizacją i obsługą Programów Lojalnościowych oraz ustalenia, czy limit 100 zł, o którym mowa w art. 7 ust. 4 pkt 1 ustawy o VAT, stanowi kwotę netto czy brutto.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Wnioskodawca świadczy na rzecz swoich klientów szeroko rozumiane usługi marketingowe polegające na organizacji i obsłudze różnego rodzaju akcji promocyjnych i marketingowych. Akcje te są realizowane we własnym imieniu przez Wnioskodawcę (dalej: Wnioskodawca, Zainteresowany, Organizator), lecz na rzecz jego klientów (dalej: Klienci). W szczególności Wnioskodawca świadczy na rzecz swoich Klientów całość usług związanych z organizacją i obsługą rozbudowanych programów lojalnościowych (dalej: Program Lojalnościowy). Celem powyższych inicjatyw jest wzmocnienie rozpoznawalności firmy Klienta lub należących do niego marek na rynku i/lub zwiększenie sprzedaży produktów oferowanych przez Klientów.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right