Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 04.03.2015, sygn. ILPP4/443-635/14-2/ISN, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP4/443-635/14-2/ISN

Podatek od towarów i usług w zakresie archiwizowania Dokumentów (faktur zakupowych, faktur korygujących, duplikatów faktur oraz rachunków) otrzymywanych w formie papierowej wyłącznie w formie elektronicznej; archiwizowania Dokumentów sprzedażowych (faktur sprzedażowych, faktur korygujących i rachunków) wyłącznie w formie elektronicznej; archiwizowania części tych Dokumentów i Dokumentów sprzedażowych wyłącznie w formie elektronicznej, a części w formie papierowej (tzw. system mieszany); możliwości otrzymywania Dokumentów (faktur zakupowych, faktur korygujących, duplikatów faktur oraz rachunków) za pośrednictwem poczty elektronicznej w formacie PDF i ich archiwizowania w formie elektronicznej.

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki z o.o. przedstawione we wniosku z dnia 2 grudnia 2014 r. (data wpływu 5 grudnia 2014 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie:

  • archiwizowania Dokumentów (faktur zakupowych, faktur korygujących, duplikatów faktur oraz rachunków) otrzymywanych w formie papierowej wyłącznie w formie elektronicznej;
  • archiwizowania Dokumentów sprzedażowych (faktur sprzedażowych, faktur korygujących i rachunków) wyłącznie w formie elektronicznej;
  • archiwizowania części tych Dokumentów i Dokumentów sprzedażowych wyłącznie w formie elektronicznej, a części w formie papierowej (tzw. system mieszany);
  • możliwości otrzymywania Dokumentów (faktur, faktur korygujących, duplikatów faktur oraz rachunków) za pośrednictwem poczty elektronicznej w formacie PDF i ich archiwizowania w formie elektronicznej
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00