Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 29.10.2014, sygn. IPPP3/443-717/14-4/KT, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-717/14-4/KT
Stawka podatku dla usług świadczonych w ramach sprzedaży biletów wstępu na imprezę sportową (karta kibica) - dla usług stanowiących kompleksową usługę wstępu na imprezę sportową oraz usług dodatkowych w postaci zakwaterowania w hotelu oraz udziału w Gali VIP stawkę podatku należy ustalić odrębnie, według zasad właściwych dla tych czynności.
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. z 2007 r. nr 112, poz. 770, z późn. zm.), Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 22 lipca 2014 r. (data wpływu 25 lipca 2014 r.) - uzupełnionym w dniu 2 października 2014 r. (data wpływu 3 października 2014 r.) na wezwaniu tut. Organu z dnia 26 września 2014 r. (skutecznie doręczone w dniu 29 września 2014 r.) - o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stawki podatku właściwej dla usług świadczonych w ramach sprzedaży biletów wstępu na imprezę sportową - jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 25 lipca 2014 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie stawki podatku właściwej dla usług świadczonych w ramach sprzedaży biletów wstępu na imprezę sportową. Wniosek uzupełniony został pismem złożonym w dniu 2 października 2014 r. (data wpływu 3 października 2014 r.), będącym odpowiedzią na wezwanie Organu nr IPPP3/443-717/14-2/KT z dnia 26 września 2014 r.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny oraz zdarzenie przyszłe:
Spółka X. spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (dalej również jako Wnioskodawca) jest przedsiębiorcą świadczącym, w ramach prowadzonej działalności gospodarczej, usługi w zakresie marketingu sportowego. Wnioskodawca jest polską spółką córką niemieckiej spółki X. GmbH, postrzegającej siebie jako nowego rodzaju dostawcę usług dla posiadaczy praw medialnych i marketingowych. Szeroki wachlarz partnerstw strategicznych sprawia, że X. oferuje swoim Klientom usługi w zakresie dystrybucji praw medialnych, sprzedaży sponsoringu, sprzedaży pakietów corporate hospitality, a także doradztwa marketingowego w wielu dyscyplinach sportowych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right