Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 26.11.2014, sygn. IPPP1/443-1009/14-2/AP, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP1/443-1009/14-2/AP

rozpoznanie momentu powstania obowiązku podatkowego w przypadku świadczonych usług subagencyjnych

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 27 sierpnia 2014 r. (data wpływu 8 września 2014 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie rozpoznania momentu powstania obowiązku podatkowego w przypadku świadczonych usług subagencyjnych jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 8 września 2014 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie rozpoznania momentu powstania obowiązku podatkowego w przypadku świadczonych usług subagencyjnych.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:

Sp. z o.o. (dalej: Spółka lub Wnioskodawca) posiada siedzibę i zarząd na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jest zarejestrowanym podatnikiem podatku dochodowego od osób prawnych oraz podatku od towarów i usług. Spółka prowadzi działalność między innymi w zakresie pośrednictwa oraz szeroko rozumianej działalności usługowej.

Spółka działa w ramach sieci sprzedaży operatora telekomunikacyjnego Y S.A. i zobowiązana jest do prowadzenia na jego rzecz sprzedaży wszelkich usług telekomunikacyjnych określanych polityką sprzedaży i marketingu Y. Pod koniec 2012 roku podpisała Umowę subagencyjną z agentem działającym w ramach tejże sieci, na mocy której ma świadczyć usługi usługi subagencyjne polegające między innymi na:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00