Interpretacja indywidualna z dnia 24.06.2014, sygn. IPPP2/443-374/14-4/KBr, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP2/443-374/14-4/KBr
opodatkowania podatkiem VAT wydania materiałów-nagród w ramach akcji marketingowej
Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. Z 2012 r., poz. 749, z późn. zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770, z późn. zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki - przedstawione we wniosku z dnia 10 kwietnia 2014 r. (data wpływu 22 kwietnia 2014 r.) uzupełnionym w dniu 22 maja 2014 r. (data wpływu 26 maja 2014 r.) na wezwanie tut. Organu z dnia 19 maja 2014 r. Nr IPPP2/443-374/14-2/KBr (skutecznie doręczone w dniu 22 maja 2014 r.) o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania podatkiem VAT wydania materiałów-nagród w ramach akcji marketingowej jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 22 kwietnia 2014 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania podatkiem VAT wydania materiałów-nagród w ramach akcji marketingowej.
Złożony wniosek został uzupełniony w dniu 22 maja 2014 r. (data wpływu 26 maja 2014 r.) na wezwanie tut. Organu z dnia 19 maja 2014 r. Nr IPPP2/443-374/14-2/KBr (skutecznie doręczone w dniu 22 maja 2014 r.).
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny oraz związane z nim zdarzenie przyszłe:
Wnioskodawca (dalej jako: Spółka) w ramach prowadzonej działalności świadczy szeroko rozumiane usługi reklamowe, w tym m.in. usługi organizacji i obsługi konkursów, loterii, programów lojalnościowych i innych akcji promocyjnych/marketingowych/reklamowych/ lojalnościowych (dalej jako: akcje marketingowe).